Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

Ropecon

JJ
edited January 1970 in Roolipelit
Eiks nyt ole Ropecon? Onks joku sielä?

Comments

• Oli toka jonka jätin väliin. Jos nykyinen pelitahti jatkuu, niin ehkä ensi vuonna voisikin käydä pyörähtämässä, mutta ei vaan nappaa nyt.
  • Oli jo ties mones joka jäi väliin. Viimeksi kävin muistaakseni pari vuotta sitten - tai kolme. Mieluummin tuli pelailtua tutun porukan kanssa lauantaina tuttua peliä.

• Mieluummin tuli pelailtua tutun porukan kanssa lauantaina tuttua peliä.

Näin just. Mua ei kiinnosta mennä sinne vaan heilumaan ja sitten taas pelien vetäminen siellä vaatii valmistelua reippaasti enemmän kuin ns. viikkopeli. Tietty urheilusuoritus-mentaliteetti inspiroi ennen, mutta ei nyt jaksa.
  • Eli siis ykskään Kurryläinen ei päässyt sisään asti?!

• Eli siis ykskään Kurryläinen ei päässyt sisään asti?!

Kenkkis on ollut siellä ~aina, varmaan tänäkin vuonna, mutta se ei taida lukea näitä sivuja kuin joskus harvoin.
  • Minä olin siellä Ramin kanssa lauantaina. Kateltiin parit esitelmät ja miekkaesitys ja pelattiin todella hyvä kahden tunnin pelisetti jonka nimi oli AAVEHEVONEN. Pelauttajana nähtävästi Praedorin tekijä. Kurryläisistä siellä näin ainakin Vessun, Tuukan (jos se nyt kuuluu kurryyn), Anssi the Cookin ja Tarkiaisen. Huhujen mukaan Kenkkilä oli siellä mutta en nähnyt sitä. Oli oikein viihtyisää eikä vituttanut ollenkaan.
  • Kenkkis pelasi ainakin lauantaina aika tiivisti Charlie ei surffaata.
  • Joo, meikäläinen kävi siellä jo suoraan duunista (duuni parinsadan metrin päässä) perjantaina. Tanjan enkeli-triptyykki oli ainakin esillä. En kyllä harrastanut siellä yhtään mitään, kunhan haahuili ympäriinsä.
  • ...no minä olin siellä kyllä myös. RopeConin historian aikana olen tainut jättää yhden vuoden väliin, koska olin silloin kuumeessa. Tänä vuonna olin organisoimassa taas gaalaa ja muuten haahuilin lähinnä ympäriinsä perjantain ja lauantai-illan. Guy Windsorin elävöittämä esitelmä miekkailukohtauksista elokuvissa oli aika rautaa.

• Kenkkis on ollut siellä ~aina, varmaan tänäkin vuonna, mutta se ei taida lukea näitä sivuja kuin joskus harvoin.

Kenkkilä oli ainakin omien sanojensa mukaan siellä. Ei näkynyt maisteria lauantaina pelaamassa Stargåte Delta Greenia.

Guy Windsorin elävöittämä esitelmä miekkailukohtauksista elokuvissa oli aika rautaa.

Ai hitto, toi olis kyllä ollut hieno nähdä. Rami on puhunut paljon Windsorista, onhan sen oppipoika. Always two there are, master and apprentice.
  • Kun coni oli tänä vuonna mm-kisojen takia aikaisessa, pääsi se yllättämään. Siispä myöhästyin GM-ilmosta. Kauhea stressi tuli kun piti saapua paikalle pelaamaan. Onneksi jotain tuttua löytyi pelastamaan ja pääsin ensimmäistä kertaa oikeasti mukaan "Charlie ei surffaa"-kampanjaan, missä menikin rattoisasti sekä perjantai, että lauantai. Ensimmäisen loukkaantumisen takia päädyin pelaamaan kahta hahmoa, mutta yllätyksekseni kumpikaan ei kuollut. Lauantai-yönä tuli myös pelattua edellämainittua "Aavehevonen"-peliä, mikä oli mycki bueno. Näytti pelaajalistan mukaankin siltä, että molemmat pelikerrat olivat täynnään KURRY-possea. Loppuyöstä päädyin vielä pelauttamaan spontaania Batman-roolipeliä (camp-batman Adam Westillä ja Burt Wardilla, ei mikään kiiluvasilmäinen psykopaattilepakko). Sunnuntaina ehti vielä pelaamaan jonkin valmisseikkailun Innominea pikkujyrsijäenkeleillä (hysteeristä toimintaa) ja lopuksi vapaamuotoista fantasiaa erittäin pätevällä coni/leirikäyttöön tehdyllä systeemillä.

http://www.charlieeisurffaa.com/
  • Hmm, Charlie ei surffaa onkin jäänyt aina väliin... jospa ensi vuonna menisi kokeilemaan, jos sattuisi pääsemään mukaan. Kiinnostanut aina, mutta kun on vetänyt omia pelejä, niin eihän siihen ole päässyt.

• ja pelattiin todella hyvä kahden tunnin pelisetti jonka nimi oli AAVEHEVONEN. Pelauttajana nähtävästi Praedorin tekijä.

Tarkennuksena:
    Mainion AAVEHEVOSEN pelauttajana oli Burgergamesin Vuorelan Villen sijaan Roudan Maan suunnittelija, Ruotsalaisen Wille.

My bad, Pasi.

• Mainion AAVEHEVOSEN pelauttajana oli Burgergamesin Vuorelan Villen sijaan Roudan Maan suunnittelija, Ruotsalaisen Wille.

Haa, vanha koulukaveri. Lukiosta.
Sign In or Register to comment.