Olemme päivittäneet yhdistyksen verkkopalvelun tietosuojaselosteen vastaamaan EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimuksia.

Tietosuojaselosteessa kerromme, mitä henkilötietoja keräämme yhdistyksen verkkopalvelun käyttäjistä, miten käytämme niitä ja miten huolehdimme niiden suojaamisesta.

Seloste on luettavissa täällä

Olemme myös päivittäneet yhdistyksen verkkosivujen käyttöehdot. Verkkosivuston käyttö edellyttää, että käyttäjä sitoutuu noudattamaan näitä käyttöehtoja. Käyttöehdot muodostavat sitovan sopimuksen sinun ja yhdistyksen välillä.

Tutustu huolellisesti näihin käyttöehtoihin. Käyttämällä verkkosivustoa vahvistat lukeneesi, ymmärtäneesi ja hyväksyneesi käyttöehdot sekä antaneesi suostumuksesi käyttöehdoissa kuvattuun henkilötietojen käsittelyyn.

Käyttöehdot ovat luettavissa täällä

UPCOMING GIGS!

pppppp
edited January 1970 in Yleinen keskustelu
Tämmönen ettei tartte joka kerta tehdä uutta topikkia.

19.4. keskiviikkona MATTI NYKÄNEN Onnelassa, liput 5 euroa, soitto alkaa puolenyön aikaan.

http://www.ravintolaonnela.fi/

21.4. perjantaina ANTHRAX ja jotain vitun lämppäreitä Nosturissa, lippuja ei taida enää saada mut 27 euroa ne oli.

21.4. - 23.4. Eli pe - su on KÄPYLÄN KEVÄT festarit Vuoritalolla. Vuoritalohan lopettaa toimintansa noiden festareiden jälkeen kun vuokrasopimus umpeutuu eikä kaupunki sitä suostu uusimaan. Viimeisenä bändinä ikinä koskaan Vuoritalolla soittaa sunnuntaina INBRED RETARDS!!! Kandee tulla katsomaan, setissä ei meinaan ole yhtäkään samaa biisiä kuin pitkänperjantain keikalla!!!

Muuten illasta punkkarit tietävät kertoa että:

Perjantai klo: 18 alkaen:
Kasapanos- ei soita ekana työkiireiden vuoksi, eli alun järjestys saattaa muuttuu muutenki hiukan
Noituus
Threatened Existence
Kansalaistottelemattomuus
Joku pändi, jonka nimee kukaan ei tiiä -nimi oli sit kuulemma Aivan Hanurista
Dissect
Unkind- soittaakin lauantaina jossain välissä
ja illan viiletessä humppakansaa viihdyttää DJ Deadbrain

lisänä johonkin väliin se Viiminen Kolonna

Lauantai klo: 17.30 alkaen:
Pax Americana
Kuolema
Rakkaus
No Shame
Sekasorto
Uhreja Kuten Me Kaikki
Gerdt
Bombstrike (swe)
edit: myös Splitter (swe) soittaa tod. näk. siis lauantaina
Joku bändi siirtyy lauantaista perjantaille, mieluummin 2, vapaaehtoisia?
+Unkind siis lauantaina

Sunnuntai klo 19.00:
Van Cock
Murhaajavegaanit (Vegan Warriors tai joku)
Blossom Hill
Kursk
Inbred retards
(saatto olla jottai muutaki, mut pää lyä tyhjää)

Ja sisäänpääsymaksuista ei vieläkään oo päätetty, varautukaa johonki 5e/pvä hintaan suunnilleen apaut

EDIT: Kuulemma KURSK on perunut.

22.4. lauantaina ENDSTAND 10-vee-juhla, OUTLAST (swe), WASTED, MANIFESTO JUKEBOX, LIGHTHOUSE PROJECT, Nosturissa ja 10 euroa.

1.5. maanantaina VAPPU BLOODY VAPPU Nosturissa, jossa esiintymässä muunmuassa NILE ja sitten jotain vitun statisteja. Liput oli joku 22 euroa ja ovet auki kello 19.00.

5.5. perjantaina FULLHOUSE-TOUR, eli vitunmoista myllytyshooceen juhlaa kun Oranssilla lauteille nousee ST.HOOD, CUTDOWN, HEARTBURNS ja BOLT. Liput 5 euroa.

Kesän alussa tiedossa muitakin kovia keikkoja, esim. Condemned84, Iggy Pop, Twisted Sisters, WASP, Venom, Celtic Frost ja tollasia (lähinnä eri festareilla), mut niistä lisää myöhemmin ja vittumaisten aikataulujen takia luultavasti missaan puolet noista kesän alun jutuista.

MUT SIIS LAITTAKAA TÄNNE TIETOJA JOS KUULETTE KOVISTA KEIKOISTA!
«1345

Comments

• Ainakin Satyricon Su 21.5. Nosturissa.
  • 3.5. keskivikkona SHITTER LIMITED Tavastialla.
  • Condemned84 muuten perunu keikkansa, tiedoks vaan.
  • Nyt su Satyricon, sitten su Carpathian Forest. Nosturissa molemmat.
  • Ankkarock 5.-6.8.:

La 5.8.: Dropkick Murphys, Eläkeläiset ja muuta paskaa.

Su 6.8.: Ministry, Turbonegro, Flogging Molly ja muuta paskaa.

Liput 35e/pvä tai 60e molemmat päivät.

Mahtaa Kauhasta harmittaa Kosovossa... (Tosin on mullakin koko viikonloppu muuta tekemistä,pitänee vaan priorisoida.)
  • Joo Ankkarokkiin olen todellakin tulossa.
  • Ja jos joku ei vielä omasta topikistaan tajunnut, niin tänä vuonna Tuska on aika kovaa kamaa. Sisters of Mercy, Celtic Frost, Venom, Anathema, Impaled Nazarene, Sodom ja muuta paskaa.
  • Joo, varmasti paras Tuska ikinä.
  • Pitäisikö nähdä siellä Tuskassa jossain? Meinaan kunnon tilanvaltaus + kaljapöydän varaus on myös Parhautta (pt. 2 ja 3).
  • Tuska: perse, kun nyt keksisi edes jotain muuta kiinnostavaa tolta perjantailta kuin Sistersin. Ehdotuksia otetaan vastaan, siis sellaisista joihin tässä nyt ehtii vielä tutustua. (Kaverin suosikkia Deathstarsia tyyppasin ja aikamoiseksi skeidaksi totesin.)
  • Hah! Deathstars! Se kyllä pitää käydä katsastamassa, jos edes yhden biisin ajaksi (ja voi olla että paljoa pitempään ei kestäkkään)... Anathema tietenkin on sellainen mikä pitää katsastaa myös, Arch Enemy nyt on ok, mutta kyllä se Sisterssin jälkeen kakkonen taitaa selvästi olla Impaled Nazarene.
  • Paradise Lost tulee taas. Mietin tässä aamutuimaan, että menisikö, mutta vähän epäilen että kyllä mun täytyy, oli viimeksi niin hyvä. Tavastialla igen, 25€, 28.7.

Tän vuoden puolelta setlist kuulostaa erittäin hyvältä: http://www.rockersdigest.com/default.aspx?mainact=2&artid=137
  • Hei, kaverilta kuoli mummo ja joutuu lähtemään huomenna hautajaisiin Ruotsiin eikä pääse takaisin ajoissa Tuskaan.

Eli haluaako joku lipun perjantaille alkuperäiseen hintaan 36 euroa???
  • Jahas ja Kari halusi lipun heti eli myyty on. Aina parempi että lisää tuttuja mestoilla.

• Paradise Lost tulee taas. Mietin tässä aamutuimaan, että menisikö, mutta vähän epäilen että kyllä mun täytyy, oli viimeksi niin hyvä. Tavastialla igen, 25€, 28.7.

Tän vuoden puolelta setlist kuulostaa erittäin hyvältä: http://www.rockersdigest.com/default.aspx?mainact=2&artid=137

Täähän taitaa olla leirin aikaan?

• Ankkarock 5.-6.8.

Peisa ainakin jossain vaiheessä väitti osallistuvansa, tuleeko muita?

Mulla on kahden päivän lippu, lauantain olen kokonaan ja sunnuntaina pääsen paikalle toivottavasti ennen kuin Flogging Molly aloittaa. (Siis iltapäivästä, aamun olen pelaamassa painttia Kirkkonummella).
  • Ministryn haluaisin nähdä, muuten aika sama... Eli voisin varmaan hankkia su lipun?
  • Taitaapi mulla jäädä tuo lauantai välistä, mutta sunnuntaina olis tarkoitus kyllä tuonne ankkarokkiin mennä, lähinnä ministryn takia. Kyllä toi uus levy kolisi aikasta lujaa ainakin meikäläiselle.
  • Perkele, en muistanut koko Ankkarokkia ja menin jo sunnuntaille lupaamaan menoa, kun pari ulkomaanihmistä tulee Suomeen.
  • 12.9. Factory KYLESA, UNKIND, DEATH WITH A DAGGER

deafforever5julistemyspacerf5.jpg
  • Okei, TÄTÄ ei liene syytä missata!

Tiistai 29.08.2006 - CRYPTOPSY (CAN) / ABORTED (BEL) / VESANIA (POL), Nosturi

Liput 12e. Ovet 19.00. S/K18. Ennakot: Tiketti ja Lippupalvelu.

Noista muista en siis niin tiedä, mutta god damn, Cryptopsy!!! Ekat kaksi levyä extremeintä deathgrindiä mitä on ikinä tehty! Nykyään kuulemma enemmän kikkameininkiä, but damn, I'm so going! Ja mitä vittua, liput 12 euroa? Ton tason bändistä? They must be out of their minds!!! Lisäksi mirkofoninvarressa siis pitkästä aikaa alkuperäinen laulaja Lord Worm.

96_none_so_vile.jpg

^ rankin death/grind levy ever

EDIT: Tsekatkaa myös video:

http://www.youtube.com/watch?v=R20v3Mjb ... ed&search=
  • Nygren päässyt levyn kanteen?
  • Kanadalainen bändi... Belgialainen bädni... Kyllä varmaan joo.
  • Ja nyt on kuulkaas taas MELKOSEN kova! Filth of Mankind lienee meinaan parasta crustia (siis siinä sanan aluperäisessä merkityksessä, eli Amebix, Misery yms.) mitä maailmasta enää löytyy (no Misery on käsittääkseni viel kans kasassa)!

sekakayttorock9.jpg

Oon ottanu jo useamman vuoden että pääsisin Filth of Mankindin näkemään, ja nyt viimein saivat ne Suomeen. Toivottavasti saavat Lostinkin joskus tännekin asti.

Meikä ainakin lähtee siis lauantaina kipaisemaan kurryn leiriltä tuolla, kyytiin mahtunee muutama ihminen jos maailman paras crust kiinnostaa.
  • Oikeesti, nyt on melkosen kova meno, parin viikon sisällä Cryptopsy, Filth of Mankind, Kylesa ja kurryn leiri!

Ei kuitenkaan ihan voita viimekevättä jolloin oli Anthrax, Bolth Thrower, Matti Nykänen, Combat Rock-festarit, oman bändin keikka VT:llä ja kurryn leiri parin viikon sisässä.
  • Tossa muuten näyte Filth of Mankindia: http://www.filthofmankind.nsm.pl/muzyka/bastard.mp3

Ja tuolla on siis tietty Sick Terrorkin lauteilla, eli vitun nopeaa thrashcorea Brasiliasta, mut se ei mua nyt innosta ihan niin paljo ku Filth of Mankind, ei siksi etten Sick Terrorista diggais mut oon nähny ne jo pari kertaa livenä ja Filth of Mankindia en ikinä.

• Tossa muuten näyte Filth of Mankindia: http://www.filthofmankind.nsm.pl/muzyka/bastard.mp3

Ja tuolla on siis tietty Sick Terrorkin lauteilla, eli vitun nopeaa thrashcorea Brasiliasta, mut se ei mua nyt innosta ihan niin paljo ku Filth of Mankind, ei siksi etten Sick Terrorista diggais mut oon nähny ne jo pari kertaa livenä ja Filth of Mankindia en ikinä.

pakko tonne on mennä, mutta toi sick terror huolettaa, koska oon ollu menossa kattomaan niitä jo pari kertaa, mutta sammumisen yms. takia on jäänyt väliin. Mulla on varmaan joku kirous päällä jonka takia en ole tota bändiä nähny... kunhan ei laajenis filth of mankindiä kattavaks.

Ton cryptopsyn missaan koska olen pärnussa kellimässä mutakylvyssä. ilmanen reissu niin pakkohan mun on lähteä.
  • Cro-Mags Nosturissa To 9.11... Eli tänään, jos ois Nygren.
  • Cro-Mags oli kova.

Ja nyt perjantaina 1.12. LAIBACH Tavastialla. Liput suolanen 25 euroa.
  • Paree olla amazonit paikalla.

• Paree olla amazonit paikalla.

Jos ei ole, olen maksanut 25€ turhaan!

BTW, Helsingistä ei näemmä löydy mistään Laibachin VOLKia. Ei ollut myynnissä Cyberwarellakaan? WTF.

Toivottavasti Tavastian portsarisetä ei ole tänä vuonna yhtä nihkeä kuin viimeksi, jolloin hän yritti kieltää minua kävelemästä keikalle kypärä päässä. Sillä kun kuulemma olisi voinut "pahoinpidellä esiintyjät".
  • Volk löytyi suoraan Tunnelin levystä. 21 enskaa tms. Spesiaaliverssua ei yllättäen saanut.

• Toivottavasti Tavastian portsarisetä ei ole tänä vuonna yhtä nihkeä kuin viimeksi, jolloin hän yritti kieltää minua kävelemästä keikalle kypärä päässä. Sillä kun kuulemma olisi voinut "pahoinpidellä esiintyjät".

Mielestäni keikoille ei saisi päästää ihmisiä joilla ei ole kypäriä päissään.
  • Nyt on Volk-tour menossa, ja voipi siis olla et amatsoonit jäi edellisen WAT-kiertueen myötä pois, saas nähdä. Volkia saa ainakin CDON.COM:ista, ainakin minä sain.

Enemmän uuden Ulverin tyylistä elektronista progressiivista IDM avantgarde chillailua kuin jylhää industrialia. Versioita eri maiden kansallislauluista.
  • löytyy myös levykauppaäx:tä 18.50e kpl
  • Tavastialla nähdään. Parkkeeraan itseni viskipullon kanssa jonnekin lähistölle.
  • Siinä oli taidetta josta minä pidän!
  • Hitto, en nähnyt Jonia missään, todella moneen muuhun tuttuun törmäsin. Ehkä liikaakin.
  • Hengailtiin Mulkku Samin kanssa siinä aika takana, mikä oli ihan hyvä, koska pysty oikeesti kattomaan sen keikan kokonaan...
  • !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ALSO, ANAL CUNT MIGHT BE PLAYING IN FINLAND IN JANUARY, NOTHING DEFINITE YET."

http://www.sethputnam.com/

• !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

"ALSO, ANAL CUNT MIGHT BE PLAYING IN FINLAND IN JANUARY, NOTHING DEFINITE YET."

http://www.sethputnam.com/

Holy Fucking shit! Toi täytyy kyl päästä kattoon!!!
  • Tällasta tietoa:

Everyone in Finland should be KILLED!

Pestilent Decay Productions presents:

ANAL CUNT (Usa) + ANAL NOSOROG (Rus)

Seth Putnam ensi kertaa Suomen kamaralla tammikuussa bändinään moskovalainen Anal Nosorog (joka soittaa lämmittelynä oman settinsä joka ilta myös).
    Muut supportit yms lisätiedot pian!

http://www.sethputnam.com
    http://www.analnosorog.com

5 more reasons to hate us:

TI 16.1. Lahti, Torvi
    KE 17.1. TBA
    TO 18.1. Jyväskylä, Lutakko
    PE 19.1. Turku, Klubi
    LA 20.1. Tampere, Vastavirta
    SU 21.1. Helsinki, paikka TBC

HUOM! Keskiviikolle haetaan keikkaa edelleen!
    AC solvaamaan ehkä juuri SINUA omaan lähikuppilaasi? Aikaa säätämiseen on vähän, joten no bullshit, ainoastaan vakavia ehdotuksia ja nopeaa toimintaa, kiitos!
    Yhteydet heti: pestilentdecay at suomikaksneljäpistefi tai 050 542 5999

• exellent... vois olla aika vitun kova järkätä toi puuttuva keikka jonnekin keravalle.
  • Tai Kurryn leirille.
  • Eipä taida vaan olla keskiviikkona 17. tammikuuta leiriä?
  • No sitten esimerkiksi Keravan Tinatuoppiin keikalle :)
  • Ei helkkari, toi Anal Cuntin lämppäri- ja sessiobändinä toimiva ANAL NOSOROG vaikuttaa kyl kans ihan helvetin tiukalta. Venäläistä grindiä, say whaat? Tossa niiden video: http://www.youtube.com/watch?v=9QfWlcjBU6s

(eli siis täl kiertueella Anal Nosorog soittaa eka oman setin ja sen jälkeen toimii taustabändinä Seth Putnamille soittaen Anal Cunt klassikoita, ku ei taida oikein noi originaalit Anal Cunt jätkät olla enää puheväleissä)
  • Vaikutti kyllä ton yhen biisin perusteella varsin kovalta pumpulta. Kyl tota lähtis kattoon vaikkei oliskaan seth putnamin taustapändinä/lämppärinä.

• Vaikutti kyllä ton yhen biisin perusteella varsin kovalta pumpulta. Kyl tota lähtis kattoon vaikkei oliskaan seth putnamin taustapändinä/lämppärinä.

Mietin ihan samaa. Ja kerranki käytetty tollasta teknoa grindin yhteydessä silleen et se toimii. Saa nähä onko keikallakin jotain sampleja.
  • Ollaan siis menossa lauantaina kattomaan tota Anal Cunttia Tampereelle. Auto tosin jo täynnä, mut infoks vaan että voisitte olla kateellisia.
  • Ja UI NY VITTU!!!!

Tavastia keskiviikko 4.4.2007.

CELTIC FROST
    KREATOR
    WATAIN
    LEGION OF THE DAMNED

Liput 32 euroa.

Legion of The Damnedista en oo kuullukaan, mut noita muita voisin mennä mitä vaan kattomaan ihan yksinäänkin.

• Ja UI NY VITTU!!!!

CELTIC FROST
    KREATOR
    WATAIN
    LEGION OF THE DAMNED

Liput 32 euroa.

Legion of The Damnedista en oo kuullukaan, mut noita muita voisin mennä mitä vaan kattomaan ihan yksinäänkin.

Jumalauta! Ihan helvetin kova setti! Keskiviikkona.... FUCK!

• Jumalauta! Ihan helvetin kova setti! Keskiviikkona.... FUCK!

Iltaloma, iltaloma keskiviikkoisin, eikö?

• Jumalauta! Ihan helvetin kova setti! Keskiviikkona.... FUCK!

Iltaloma, iltaloma keskiviikkoisin, eikö?

Vois olla!
  • Oli Anal Cunt IHAN VITUN KOVA JA SAATANAN HYVÄ!

Paras oli kun Seth huutaa mikkiin: "The next song is called Into The Ovens...SIEG HEIL!" ja meikä ja joku kolme crustia hailaa samantien eturivissä, ja sit biisin jälkeen kuulen kauempaa ku jengi nauraa ja joku kommentoi et "Ei vittu Anal Cunt soittaa punk-klubilla ja crustit ja punkit vaan hailaa, ei vittu mikä meno." Ja siis ihan hullu pitti, jengi daivaa ja pitti pyörii ja mustelmia ja kaikkee. Ihan vitun jees. Seth Punamkin oli ihan ässä kunnossa, se jouduttiin kantamaan lavalle, kun sen crackin käyttö on vieny täysin sen terveyden, köppästeli vaan kävelykeppiin nojaten siel ennen keikkaa. Kysyin "Can you autograph this album?" Vastaus on: "Can you buy me a beer?" No ostin bissen sille ja sain nimmarin ja jutskasin vähän sen kans. "I fucking hate snow!" No mut lavalla se kyl kirku ja rääky noi vokaalit ihan VITUN tiukasti, vaikkei meinannu pysyäkään sillä tuollillaan, sellanen ihme lumped over kasa ihmistä joka rääkyy ihan vitun täysiä. Loistava meno!

Se lämppäri, Anal Nosorog oli kans ihan vitun kova, vaikkei livenä ollukaan mitään teknojuttuja, kunnon bile-moshaus grindiä ja paljon breakdowneja ja kaikkii pittijuttuja. Laulaja hyppi kokoajan lavalta yleisöön, ja sil oli varmaan muovikassillinen votkapulloja jossain jemmassa, kun aina kun se daivas yleisöön, se otti votkapullon messiin, ja ei lähteny takas lavalle ennenku se oli saanu yleisön kans koko pullon juotua. Vitun huonolla engalnnilla huutelee vaan VODKA FROM RUSSIA DRINK VERY GOOD tms. läppää. Kävin keikan jälkeen sanoo sille et oli kova meno ja kehuin settiä, niin se anto mulle sen emailosoitteen ja puhelinnumeron ja käski tulla (kait Pietariin) sen luokse, et "Tuu meille niin dokataan, viina on meil Venäjällä ihan vitun halpaa, voit dokaa TOSI paljon, voit asuu meillä ja dokaa!" siis huonolla englannilla tietty.

Huh huh, vittu mikä ilta.
  • Mulla on liput nyt kolmelle eri keikalle... Tällä hetkellä näyttää siltä että pääsen niistä yhelle... Eli Celtic Frost/Kreator/watain onnaa ilmeisesti... Helvetin hyvä! Mutta Nine Inch Nails ja Korn saattaa jäädä haaveiksi. Ne on molemmat leirien aikana, Eka juttujen räjäytys leiri 1 ja sitten juttujen räjäytys leiri 2, miten voi olla noin mätä tuuri, että molemmat osuu just tärkeille leireille?!?

Muuta: Tuskassa tänä vuonna SEKÄ Immortal ETTÄ Emperor!!!!! (pakko laittaa monta huuto merkkiä...)
    Lisäksi ehkä vähemmän kiinnostavina WASP, Pain, Katatonia ja ties mitä jo nyt...
  • Stop press!

Roky Erickson on sitten Ruisrokissa!

Samoin Ne Luumäet ja aika läjä bändejä jotka haluaisi nähdä (Ne Luumäkien urkuri seurusteli tutun kanssa ja laulajasetähän asui Pääskylänrinteessä meidän kämpän yläpuolella... ja ovat tietty erittäin hyvä Ramones cover bändi).

• Stop press!

Roky Erickson on sitten Ruisrokissa!

Kai sitä on sitten pakko Turkuun lähteä. Slayerkin tuolla näköjään. Mastodon myös kiinnostaa.

Paskempi puoli et In Flames ei jälleen kerran ole malttanut pysyä jossain ihan vitun muualla.
  • Joo, pidetäänkö skaba kuka on nähnyt In Flamesin eniten :)
    a) kaikki on siis kuitenkin nähneet?
    b) kukaan ei pelkästään sitä ole nähnyt?

Olen nähnyt In Flamesin ainakin:
    - Provinssirockissa (parikin kertaa)
    - Mötley Crüen lämppärinä
    - Monsters of the Millenium -kiertueella (piti olla Static-X... joka korvaantui In Flamesilla.. tai siis tää missä oli Slayer, Cradle of Filth ja IF)
    - Tuskassa (paikkasi jo silloin makasiineilla jotain bändiä)
    - jonkun lämppärinä (olisiko Slayer tai vast. ollut?)

Sanotaan että olen ainakin 6 (+ pari) kertaa nähnyt. Joista tosin ainoastaan parilla keikalla olen sen katsonut, Mötleyn keikalla vedin (ylihintaista) keittoa Jäähallin baarissa kaksin käsin.

Ja joku inkkarirock tai vastaava oli viitisen vuotta sitten missä In Flames oli kanssa.

Ja joo... Sauna Open Airissa on Type O Negative, Megadeth ja pari muuta kiintoisaa...

• Ja UI NY VITTU!!!!

CELTIC FROST
    KREATOR
    WATAIN
    LEGION OF THE DAMNED

Liput 32 euroa.

Legion of The Damned ei sit soittanutkaan.

Mutta siis JUMMI JAMMI MIKÄ KEIKKA!
  • Tuliko Legionin tilalle In Flames?
  • Ei ollu ku kolme bändiä, mikä oli ihan jees koska sekä Celtic Frost että Kreator vetivät molemmat 75 minuutin setit.
  • Einstuerzende Neubauten Tavalla 24.4.08.

• Einstuerzende Neubauten Tavalla 24.4.08.

Harkitsin että menisin katsomaan.
  • Liput ois 30e.

30.12 ois myös Fields of the Nephilim.

• Liput ois 30e.

30.12 ois myös Fields of the Nephilim.

Eiks se ollu 29.12.? Vai oonko katonu väärin? Lippuja en oo tod. viel hommanut.
  • Anal cunt olis ilmeisesti taas tulossa anal nosorogin kanssa. 30.4 olis keikka nightlifessä. ja 1.5 unplugged keikka stadissa myös. kai sitä pitäis mennä, jos tällä kertaa yrittäis olla hankkiutumatta tilanteisiin jossa voi halvaantua.

• Anal cunt olis ilmeisesti taas tulossa anal nosorogin kanssa. 30.4 olis keikka nightlifessä. ja 1.5 unplugged keikka stadissa myös. kai sitä pitäis mennä, jos tällä kertaa yrittäis olla hankkiutumatta tilanteisiin jossa voi halvaantua.

Pakko kai se on.
  • Agnostic Front (USA)
    Tavastia-Klubi, Helsinki
    Su 04.05.2008 20 - 01
    Hinta 20 € (ovelta 22 €)
    Ikäraja K-18
  • Misfits

04/28/08 Helsinki, Finland @ Nosturi

• Agnostic Front (USA)
    Tavastia-Klubi, Helsinki
    Su 04.05.2008 20 - 01
    Hinta 20 € (ovelta 22 €)
    Ikäraja K-18

miisäköhän vitun tynnyrissä elän. kun en ole huomannu. ai niin keravalla.
  • ^ Kyllä mä olin tosta kuullut mut muistin et se olis joskus ikuisuuden kuluttua. Onkohan jo myyty loppuun?

• ^ Kyllä mä olin tosta kuullut mut muistin et se olis joskus ikuisuuden kuluttua. Onkohan jo myyty loppuun?

sellasena iakan on että mulla ei ole mitään asiaa kun duunit alkaa fuulsteam 5.5.08. :(
  • Kai sä voisit mennä ja kattoa bändin mut et dokais vitusti tai yhtään ja menisit siitä sitten suoraan kotiin nukkumaan niin että pääsisit pirteenä töihin seuraavana päivänä? Yeah RIGHT!
  • HUOM! KENKKILÄ JA MUUT! Sain just tällasen viestin (mä oon siis B):

"Terve B!

Kelasin, et jos saisin käyttää sun arviotas Karl Marx Stadtista sen keikkahehkutukses? =) Ja kerron kyl terveiset Christianille itselleenkin!

Lahes 27.7. siis keikalla Duran Duran Duran ja Karl Marx Stadt erikoisaamujatkoilla, la-iltana on Luke Vibert..."

VITTU!!!! 8O 8O 8O 8O
  • Eli mites olis joku kimppa-autokyyti tonne keikalle (ei kai mee minkään kurryn leirin kans päällekäin)?
  • Paitti että taitaa mennä Puntalan kans päällekäin? VOI VITTU!!!
  • Eikun toi on siis sunnuntai, heti Puntalan jälkeen? Voi vittu menee vähän turhan rankaksi, mutta pakko kai se olis Duran Duran Durania ja Karl Marx Stadtia lähtee kattoon.
  • Minä boikotoin puntalaa! No exploited in puntala! (possible last message ever!)

• Eli mites olis joku kimppa-autokyyti tonne keikalle (ei kai mee minkään kurryn leirin kans päällekäin)?

Ei mene.
  • Jos jollain ei ollut vielä vappuohjelmaa:

AC_tour_20082.jpg

• HUOM! KENKKILÄ JA MUUT! Sain just tällasen viestin (mä oon siis B):

"Terve B!

Kelasin, et jos saisin käyttää sun arviotas Karl Marx Stadtista sen keikkahehkutukses? =) Ja kerron kyl terveiset Christianille itselleenkin!

Lahes 27.7. siis keikalla Duran Duran Duran ja Karl Marx Stadt erikoisaamujatkoilla, la-iltana on Luke Vibert..."

VITTU!!!! 8O 8O 8O 8O

KIINNOSTAA!
  • Haha, Anal Cuntin Tampereen keikka VV:llä peruttu "natsikytkösten" takia!

"Ui vittu, Anal Cunt on tosi legendabändi, buukataan ne! ...ei vittu tää olikin jotain epäilyttävää kamaa ai saatana BOIKOTTIIN!"

Sitäpaitti noi samat bändithän on jo aiemmin soittanut VV:llä ja kaikki oli vaan et heh heh hauska meno silloin.

(joku oli siis internetissä väittänyt et kiertueen kakkosbändin ja Anal Cuntissa Seth Putnamin taustabändissä toimivalla yhdellä tyypillä on kuulemma joku toinenkin bändi, jolla on jotain kansallissosialistishenkisiä kytköksiä, mut kukaan ei ees tiedä mikä sen bändin nimi on)

Mut siis Hesan keikkoja ei liene peruttu.

• (joku oli siis internetissä väittänyt et kiertueen kakkosbändin ja Anal Cuntissa Seth Putnamin taustabändissä toimivalla yhdellä tyypillä on kuulemma joku toinenkin bändi, jolla on jotain kansallissosialistishenkisiä kytköksiä, mut kukaan ei ees tiedä mikä sen bändin nimi on)

What the hell? Siis jotain keikkoja perutaan sen vuoksi että joku sanoo Internetissä että bändin jollain jäsenellä on jotain kytköksiä jonnekin, esittämättä edes mitään todisteita. Ja vaikka olisikin, niin mitä sitten, kai sitä nyt demokraattisessa valtiossa saa kannattaa mitä poliittista ideologiaa haluaa.

Peruttaisiinkohan IR:n keikkoja jos joku kertoisi Internetissä että eräällä bändin jäsenellä on kuulemma kytköksiä keravalaiseen nuorisojärjestöön?

• What the hell? Siis jotain keikkoja perutaan sen vuoksi että joku sanoo Internetissä että bändin jollain jäsenellä on jotain kytköksiä jonnekin, esittämättä edes mitään todisteita.

http://www.punkinfinland.net/forum/view ... c&start=45
    http://www.punkinfinland.net/forum/view ... start=1320

Tossa vielä Anal Nosorogin kotisivut, plus klassikkovideo. Sellasta natsimeininkiä että heikompia hirvittää!

http://www.analnosorog.com/
    http://www.youtube.com/watch?v=6EiytrHD3CY
  • No eikös Piffillä ollut sen Hoistin kanssa sama meininki... tai minkä bändin basisti tunsi myös nasuja ja oli jollain keikalla niiden kanssa.

Parasta kyllä nuo "kansallissosialistiset kytkökset" kun vissiin koko Ukraina - Saksa linjalla noita on joku 10 tyyppiä jotka meteliä itsestään pitää ja tuntuu että aina kun jotain nasusyytöksiä osuu eteen niin aina vedotaan "no oli sen bändin keikalla" / "tuntee yhden tyypin SIITÄ bändistä" / "olen kuullut että..."

Eli eipä olla mihinkään päästy 80/90-lukujen "SE JÄTKÄ ON VARMASTI NATSI" tai "SILLÄ ON AINAKIN 10 SENTTIÄ LEVEET LAHKEET" (=100% hoppari) -meiningeistä. Silloin tosin riitti "kun kadulla on ollut juttua". Parasta kyllä kun yhden luokan skinit, natsit, punkit ja hopparit on kaikki ollut linnassa, osa yhtäaikaa ja samoista huumekaupoista ja puolet on lähinnä pitkätukkaisia polttelijoita / kaman käyttelijöitä. Että näin ikä tasaa hommat?

• Parasta kyllä kun yhden luokan skinit, natsit, punkit ja hopparit on kaikki ollut linnassa, osa yhtäaikaa ja samoista huumekaupoista ja puolet on lähinnä pitkätukkaisia polttelijoita / kaman käyttelijöitä. Että näin ikä tasaa hommat?

tasapäistää mukavasti kun alkaa kunnon kriminaaliks/narkiks ni jää politiikka.

• No eikös Piffillä ollut sen Hoistin kanssa sama meininki... tai minkä bändin basisti tunsi myös nasuja ja oli jollain keikalla niiden kanssa.

Paitti että Hoist kyllä saa VV:llä keikkailla, kun on klubin pitäjien tuttuja (ja en sano että ei pitäis saada, mutta onhan se vähän hassua, et vähän vaikka millasilla "natsikytköksillä" saa kyllä VV:llä esiintyä kunhan on klubin pyörittäjien kaveri, kun taas toiset lempataan rosterista ulos pari päivää ennen sovittua esiintymistä ilmeisesti jonkun vitun internethuhun plus parin yli-innokkaan itkupillin ansiosta).

Vittu miten tamperelaista meininkiä taas (Puntalan järjestäjien kanssahan ollu samantyyppistä perseilyä, jos ei naama miellytä niin turha yrittää festareille soittamaan, sen sijaan kaverit kyllä saa kiertää festarialueella piripäissään tuntemattomia puukolla uhkailemassa ilman että asiaan mitenkään puututaan tai edes jälkikäteen myönnettäisiin että järkkärien olisi pitänyt puuttua toimintaan, kun ne järkkäritkin on kerta kavereita, mut tyypit jotka meinas saada puukosta taas ei).
  • Niin ja tosta Hoistista mäkin näin kuvan jossa porukka hailaa jossain Tallinnassa ja mies hengaa mukana. Eli ei pelkästään kuulopuhejuttu, toisaalta mies taisi sanoa että "mitä sitten, tunnen noi lapsuudesta" tai jotain. Ja ei ole kuvissa hailailemassa kuitenkaan..

Noh, Tampere on kyllä Vaasankatu gone large.

• Noh, Tampere on kyllä Vaasankatu gone large.

Tmpereella ei viihdy tamperelaisetkaan. tulevaat aina stadiin selittää.
  • No johtuu varmaan tosta "no kun kaikki jo tuntevat toisensa" eli sitten joku urpo on joka paikassa eikä sitä pääse karkuun.
  • HAHAHAHA! Se "natsibändi" johon Anal Nosorogilla on joku yhteys (ei oo mulle edelleenkään oikein selvinnyt, että mikä) on siis Korrozia Metalla. Huh huh, tääkin kyllä pitäs nähä joskus livenä!

"Fittingly, Korrozia Metalla is translated from Russian as Corrosion of Metal. The band has always been the project of Sergey "The Spider" Troitsky, who has filled every lineup spot except drums at one point or another. In some form, the band had been around as early as 1982, though it was in 1984 that they officially were formed as Korrozia Metalla.

Their first show was in 1985, literally underground - in a cellar! They were cut off after 4 songs when the KGB stormed in. This show made them legendary even before they had cut a demo. The first vocalist, The Schizophrenic, left and was replaced by The Pussycat for the first demo, and they started gigging heavily - giving as many as four concerts per day. The authorities gave them the legal permission to play only so many shows, so they were frequently shut down. New vocalist Dima appeared in 1987 for a short while, but then he failed to show up for a gig, so guitarist Sergei "The Hog" Vysokosov took over on vocals.

Drummer "Yascher" arrived in 1987 and this led to the most famous lineup, which remained stable for 8 years: "Pauk" (bass), "Kostyl" (guitars), "Borov" (guitars, vocals), and "Yascher" (drums). The band's debut was a live album: Live at October. It was recorded in July, actually - at the October Cultural Palace. The first studio album, The Order of Satan, was recorded at a television studio, Ostankino, and then distributed by a pirate record label on cassette only, as no one was interested in making it officially. It sold 100,000 copies anyway.

The live show was extravagant to say the least - aside from an entourage of "sex performers", there was also a giant robot prop called Lucifer, and monsters and spiders. A second album, Russian Vodka, was recorded in 1989. The first concert for this tour was given in a 1000-capacity concert hall, and 1500 people showed up. The entire place was trashed - this was not an uncommon occurrence at a Korrozia concert. The third album, Cannibal, sold 600,000 and led to another live show that was recorded for an album, Drunken Brawl in Orlenok. This was the last concert they would give for a while, as the Hotel Orlenok owners were not pleased at the state that their property was left in.

1992 gave rise to the album Sadism, which was released on June 1st. The band also appeared at the Infernal Abortion fest. The show featured monsters, flying coffins, psychiatric clinic escapees, vampires, the Lucifer, and naked witches and dwarfs. Two promo videos were recorded: Sadism and Come to Sabbath.

Then, 1995's album 1.966 showed the band taking a more nationalistic stance, with songs in support of the Russian army, celebrating the Russian fleet at Crimera, along with themes of white power and National Socialism. At this point, the revolving door lineup returned, with Vasya Kazyrov replacing Alexander "Yascher" Bondarenko on drums. Then, The Crutch left and became a Christian! Kostya Lepatov replaced him, and in 1997 the album Computer-Hitler was recorded. At that point, longtime guitarist Hog left, so Max "With Bolt" Lajko replaced him, and Spider himself took over on vocals. Lepatov also left, so Valeri Blitzkrieg and Kostya Grinyok played guitars for a while, until Ivan Timoshenko was found. Then, Korrozia put out the album "Kill Devils, Rescue Russia" in 2000 - a collection of traditional Russian songs and others of a patriotic nature. Finally, an entirely new album of original metal came out in 2002: Pagan Gods, with Max and Spider sharing the vocal duties. An EP was released in October, 2002: Eyes of the Vampire, and another new album is planned for 2003."
  • Ja siis Korrozia Metallassa nykyään soittaa ilmeisesti joku sama tyyppi kuin Anal Nosorogissa -> syy potkia Anal Cunt (vitusti kaikkia näitä kuuluisampi bändi) pois VV:ltä paria päivää ennen sovittua keikkaa. MITÄH!??!

Ja sit noi saatanan idiootit vielä hehkuttaa nyt sitä miten oikeus voitti ja tää on hyvä jottu ja osoittaa että we have made a strong stand against nazism ja voi vitun vitun vittu...meikä taitaa ottaa kans ittelleni nyt pienen porttikiellon punkkiin ala Tuoppi.
  • Popittelen punkkia ihan kotioloissa ja tiedän miten hommat menee. Paskaset hippi crustit voi mun puolesta leikkiä niitä leikkejään vammasissa mukavapaissa"sosiaali" keskuksissa. Mie en piffiä tarvi ollakseni OI! tai mitään muutakaan vitun Punkin irvikuvat. KEEP PUNK METAL ja nazilippuja paitoihin.
  • Seth Putnam liittyy kanssa Vaginal Jesukseen jotenkin, luin sen joku aika sitten wikistä, kattokaa sieltä jos haluutte.
    Kait siinä oli toinenkin AC tyyppi mukana, kitaristi ehkä oli?
  • Käsittääkseni Seth on kirjoittanut osan/kaikki Vaginal Jesuksen sanoituksista.
  • Ja HUOM! siis Hesan keikkoja EI ole peruttu, eli nähään vappuna Anal Cuntin keikalla!

• Ja HUOM! siis Hesan keikkoja EI ole peruttu, eli nähään vappuna Anal Cuntin keikalla!

Todellakin! Olen tossa sattumalta tulossa vappuna alkuillasta jokiniemeen, ootko mihin aikaan suunnutellu keikkamestoille siirtyväs?
  • Oon varmaan Hesassa jo ihan iltapäivästä lähtien.
Sign In or Register to comment.